zaterdag 18 september 2010

scrappen met photoshop




Digitaal scrappen.. scrappen dus maar dan met een fotobewerkingsprogramma, bijvoorbeeld Photoshop! Vooral met dit sombere weer waarbij ik het liefst thuis blijf en liever nog eens een videocursus van Jessica Sprague volg. Want toch vergeet je weer snel wat je ooit eens geleerd hebt als je er zo nu en dan niet de tijd voor neemt.

Het is zoo leuk om te leren, ook voor een gratis lesje digitaal scrappen neem je even een kijkje op haar website: Jessica Sprague.




2 opmerkingen:

Brigitte aka Scrappassie zei

Heel mooi geworden, en je kolommentekst is leuk. Ik scrap al zo zo ontzettend lang, en ik zou niet eens weten hoe ik dat snel en gemakkelijk moest doen hahahaha.

Mirjam zei

Zonder die video-cursus van JS was photoshop voor mij te onoverzichtelijk geweest. Ik hoop niet dat ik de suggestie heb gewekt dat het 'makkelijk' zou zijn. Er komen idd heel veel handelingen bij kijken, zoals randen van papier 'branden' of je papier een andere kleurzweem geven enzovoorts.
Als je nieuwsgierig bent naar hoe iets tot stand komt gewoon vragen hoor!